Obchodní podmínky

VOP platné od 1.11.2017

1. Objednávka zboží
1.1 Prodejce přijímá písemnou elektronickou objednávku zaslanou z webu.
1.2 Objednávka musí obsahovat:

Název / popis

Počet kusů

1.3 Všechny zaslané objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami. Zároveň zasláním objednávky dochází k uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodejcem.

1.4 Zákazník může provést storno objednávky bez udání důvodů do 24 hod od jejího zaslání.

1.5 Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případě uvedení neúplných kontaktních údajů. Prodejce o tomto rozhodnutí informuje zákazníka e-mailem.

1.6 Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.

2. Způsob platby

2.1  Bankovním převodem

2.2  Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

2.3. Faktury jsou vystaneny v elektronické podobě a jsou zasílány kupujícímu e-mailem.

 

3. Způsob dodání zboží
3.1 Česká pošta – cena zásilky je navýšena o náklady na dopravu dle ceníku ČP.

3.2 Zboží bude zasláno ihned po obdržení platby na účet.

 

3.3 Prodejce neodpovídá za škody vzniklé přepravou a reklamace musí být učiněna vůči přepravci

3.4. Osobní odběr je možný po předchozí domluvě v městech Odolena Voda a Roudnice nad Labem

 

4. Reklamace zboží
4.1 K reklamaci budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi. Zároveň je nutné, aby oznámení o reklamaci obsahovalo: Jméno a adresu kupujícího telefonní kontakt, případně e-mail

Podrobný popis závady

4.2  Reklamace se uplatňujte na adrese prodejce.

4.3  Je možné reklamovat pouze zboží, jež bylo dodáno s vadou nebo takové, jež bylo dodáno chybně oproti objednávce

4.4 Zboží nelze reklamovat, pokud byla závada způsobena tím, že byl výrobek použit k jiným účelům, než ke kterým je určen. Dále pak pokud byl výrobek zničen živly (voda, oheň apod.), nesprávným skladováním či zacházením nebo doručovatelem.

4.5 Zboží zasláno prodávajícímu k reklamaci na dobírku nebude přebráno.

5. Ochrana osobních dat
5.1 Prodávající tímto prohlašuje a zavazuje se, že svěřená osobní data nebude bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě. Více k samostatném článku GDPR

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.